کابینت کرج for Dummies

Wiki Article

این تصویر نیز همان مدل قبلی از کابینت آشپزخانه است که از زاویه‌ی دیگر گرفته شده است.

برای انتخاب نیاز به جستجوی گسترده نخواهید داشت، ماچوب هر آنچه که باید بدانید، در اختیارتان می گذارد.

– سطح رویه آن کاملا هموار نیست و باید از روکش های پلی گلاس برای یکدست شدن آن ها استفاده کرد

علاوه بر این، هر کدام از متریالی که در بالا ذکر شد، دارای کیفیت‌های خوب، بد و متوسط هستند و به همین دلیل، در مدل‌های خود نیز با اختلاف قیمت همراه هستند. به عنوان مثال، کابینت هایگلاس خارجی از نمونه‌ی ایرانی آن گران‌تر است.

گارانتی ماچوب برای کلیه کابینت کلاسیک از جمله سبک ممبران، معتبر است.

اگر درب کابینت‌های دچار خرابی یا پوسیدگی شده‌اند و این پوسیدگی قابل ترمیم نیست، ناچار هستید که درب کابینت‌های خود را تعویض کنید.

– وجود فرم آلدئید موجود در چوب ام دی اف موجب آلودگی هوا می گردد

این کابینت‌ها چنانچه در مجاورت آب قرار بگیرند دچار زنگ زدگی می‌شوند و ممکن است بر اثر ضربه یا خط و خش، رنگ آن‌ها بپرد و نیاز به رنگ‌آمیزی مجدد داشته باشند.

نمای نزدیک از یک مدل کابینت آشپزخانه طرح کلاسیک با نقش و نگارهای بسیار ظریف و منحصر به فرد.

اگر مشتری تکی و یا خانم خانه‌دار هستید، با شماره ۰۲۱۷۷۱۲۷۸۷۱ تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند.

از کابینت‌های فلزی برای آشپزخانه‌هایی استفاده می‌شود که صاحب خانه تمایل دارد به صورت موقت آن جا را کابینت کند، زیرا دوام چندانی ندارند.

به طور کلی، هر چه کابینت‌ ساده‌تر باشد و رنگ روشن‌تر و براق‌تری داشته باشد، برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب‌تر باشد.

اگر چه هر ساله مدل و طرح‌های جدیدی از کابینت آشپزخانه عرضه می‌شود، اما لزوما همه‌ی کابینت آشپزخانه پنجره خور آن‌ها مناسب آشپزخانه‌ی ما نیست. در واقع، بهترین مدل کابینت آشپزخانه ، مدلی است که متناسب با محیط خانه و چیدمان منزل‌ ما و همچنین متناسب با متراژ آشپزخانه انتخاب شود؛ در کنار به کارگیری این معیارها و سپس در نظر گرفتن جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه که هر ساله به بازار عرضه می‌شود، می‌توانید کابینت‌های شیک و جدید داشته باشید و به زودی از حضور آن‌ها در آشپزخانه‌تان خسته و دلزده نشوید.

– در صورت عدم استفاده از روکش در این کابینت امکان پوسته شدن در اثر حرارت مستقیم وجود دارد

Report this wiki page